ГАРДАРИКА

исторический портал
Текущее время: 17 авг 2017, 14:26

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 30 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: В тылу врага Штурм 2
Сообщение #26  Добавлено: 08 май 2014, 21:56 
Не в сети
Хёвдинг
Аватара пользователя
Хёвдинг

Зарегистрирован: 04 сен 2011, 15:08
Сообщения: 915
Откуда: Санкт-Петербург
Заслуженная репутация: 18
Появилась возможность игры за Соединенное Королевство

_________________
Мой Youtube канал Стратегий https://www.youtube.com/c/vercsama
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: В тылу врага Штурм 2
Сообщение #27  Добавлено: 09 май 2014, 17:55 
Не в сети
Хёвдинг
Аватара пользователя
Хёвдинг

Зарегистрирован: 04 сен 2011, 15:08
Сообщения: 915
Откуда: Санкт-Петербург
Заслуженная репутация: 18
Patch 20
3.030.2

General

• Added the Commonwealth (British, Canadian, ANZAC)
• Added message of the day to main menu
• Added some new Soviet winter skins
• Changed move singleplayer/coop completed mission text/box to the center of the screen
• Changed double click on unit selects all units in view of the camera of the same class
• Changed info text in singleplayer mission to the top of the screen if not in coop
• Improved 3d model of KV-1
• Improved waypoint icons
• Improved unit direction icons
• Increased maximum texture size
• Increased cloud storage from 100mb to 1000mb (thanks Valve)
• Increased health of tier 4 infantry from 300 to 350
• Reduced stamina of tier 3 infantry from 200 to 150
• Fixed some wrong skill sets of riflemen
• Fixed issue with Goliath
• Fixed skin of Soviet mgunner
• Fixed "please wait loading..." message box to screen center on editor startup
• Fixed possible crash with linked entities
• Fixed gui crash (null ref in manual control icon)
• Fixed crash on scene load with enabled dialog borders display
• Fixed crash on mods apply


Multiplayer

• Added error handling from steam game server
• Added corrections in the quant bundle calculation, intended to fix multiplayer lag issues
• Added new selection of maps
• Changed cooperative score table to include player scores
• Removed ping display in ranked games
• Fixed missing colon in lobby chat ui
• Fixed oos related to resource balancer
• Fixed invalid texmod on unit explosion in MP sessions
• Fixed connection lost dialog not resetting on escape hit
• Fixed collect unit stats in cooperative games (shows top 3 units in score tab like in pvp)
• Fixed "pause" hint position in the multiplayer interface


Skirmish

• Added winter/desert skins to missions
• Changed defense parts to ensure enough action on all difficulties in introductory missions
• Improved regular pool calls on hard and heroic in tank defense missions
• Improved pace on last 4 waves in tank defense missions
• Reduced mission to 8 waves instead of 10, counters occur on 3, 5 and 8 in tank defense missions
• Reduced MP income, mainly on easy/normal in tank defense missions
• Fixed heavy tanks are not randomized freely as before and overhaul of enemy tanks incoming per each wave in tank defense missions
• Fixed enemy counters, attack_wave pool wasnt cleared before counter triggers called their own pool in tank defense missions
• Fixed waypoint target use in certain situations to ensure all units clone/spawn when called in sniper missions
• Fixed some of the ai inf special recons ignore using officers cover squad in sniper missions
• Fixed some namur pathing that allowed enemy inf to enter the lower tracks in sniper missions

_________________
Мой Youtube канал Стратегий https://www.youtube.com/c/vercsama
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: В тылу врага Штурм 2
Сообщение #28  Добавлено: 15 май 2014, 08:55 
Не в сети
Хёвдинг
Аватара пользователя
Хёвдинг

Зарегистрирован: 04 сен 2011, 15:08
Сообщения: 915
Откуда: Санкт-Петербург
Заслуженная репутация: 18
Originally posted by "BUG FIXES":
- Silenced weapons fixed, they used to increase stealth instead of keepting it static

Originally posted by "LOCA":
- Fixing some texts in Polish language

Originally posted by "GENERIC":
- FOB incoming accuracy multiplier (size) reduced from 1 to 0.3

Originally posted by "RECON":
- Soviet Ka-52 size increased from Small to medium
- Soviet Ka-52 armor extended to the rear to reflect the lack of tail rotor weakness

Originally posted by "INFANTRY":
- Some discrepancies among infantry rifles fixed, reserve units firepower reduced

- E-German FJB Strela 2 accuracy increased from 30% to 35% and rate of fire increased

Originally posted by "TANK":
- S-Korean M48A3K price increased from 20$ to 25$

Originally posted by "VEHICLE":
- British & American AVRE and M728CEV gun fixed, they used to hit all the time.
- Canadian Chimera price increased from 110$ to 120$

Originally posted by "SUPPORT":
- REFOR Strela 1 HE increased from 3 to 4

- British Rapier guidance system fixed, they are not F&F anymore
- American M270 ATACMS is now reserved to US national deck, service date moved to 1986


Originally posted by "HELICOPTER":
- Soviet Ka-50 size increased from Small to medium
- Soviet Ka-50 armor extended to the rear to reflect the lack of tail rotor weakness

- American Super Cobra sidewinders supply cost fixed to match SAM supply cost instead of planes supply cost
- British Lynx AH7 TOW 2 rate of fire fixed, it used to reload after each missile

Originally posted by "PLANES":
- Bomber pattern reworked to focus the landing of multiple bombs (F111 still drop in line)
- LT-2 and M117 laser guided bombs accuracy, supression and damage values proportionally aligned on the GBU-10 model

- Swedish SK-60B with RB05 missile fixed, it used to lose control immediatly after being fired.
- ANZAC A-4K Kahu base availability reduced from 3 to 2
- American Wild Weasel gun removed, number of AIM-9 carried increased from 2 to 4

_________________
Мой Youtube канал Стратегий https://www.youtube.com/c/vercsama
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: В тылу врага Штурм 2
Сообщение #29  Добавлено: 16 май 2014, 19:18 
Не в сети
Хёвдинг
Аватара пользователя
Хёвдинг

Зарегистрирован: 04 сен 2011, 15:08
Сообщения: 915
Откуда: Санкт-Петербург
Заслуженная репутация: 18
Игра вышла(всего-то на пару месяцев задержали). Добавили японцев и все кампании.

_________________
Мой Youtube канал Стратегий https://www.youtube.com/c/vercsama
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: В тылу врага Штурм 2
Сообщение #30  Добавлено: 20 янв 2017, 02:17 
Не в сети
Трель
Трель

Зарегистрирован: 20 янв 2017, 02:14
Сообщения: 6
Заслуженная репутация: 0
Когда то в эту игру играл.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 30 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot] и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron

Powered by phpBB ® Forum Software © phpBB Group

Русская поддержка phpBB

Стиль Gardarike Light gardarike.org © 2012 Gardarike.org